Hll3840mhmt hiçbir fikrim yok ama bebek düşmesi riskli hamileliğin yoksa çok zor diyor doktorlar. Ben hamile olduğumu bilmiyordum kartepede kayak yaptııım , odamın şeklini değiştirdim gardropları ittim yatakları komidileri ittirdim neler yapmadım ki ama hiçbir şey olmadı, şanslıydım ve bebek doğmaya çok kararlıydı🤗