Cansutahsin allah bagıslasın inşallah evladınızı gözünüz aydın💕 bende otuncu haftaya giriyorum nasipse dün dktorum dedi bebek hale dönmedi dönmezse planlı sezeryan olur dedi inşallah hayırlısyla bnde normal dogum yaparım kilomdan dolayı sezeryan istemiyorum iyileşme süreci zor ama hayırlısyla dogsun evladım inşallah saglıklı olsunda şartlandırmıyorum illa normal olsun diye size sorum su epidurel iyimi acıyı hafifletiyprmu?