Herkese merhabaaa güzel anne adaylarım🤝
Hemen hikayeme başlıyorum 🧚♀️ Hamileligimi 2 aylıkken öğrendik eşimle birlikte hem umudumuz vardı hem yoktu 🤭 Çünkü daha önce düşük yaptim 😶 Sonra 3 ay boyunca çok dikkatli oldum hersey yolunda ama daha önce düşügum olduğu icin dikkat etmek zorundaydım 🙃 3 boyunca mide bulantilarimla baş ettim 🙄 Sonra bir açıldım pir açıldım 45 ile hamile kaldım 62 ile dogurdum 🤭😂 22. Haftada konrtole gittim hersey yolunda yine ve ilk yüzünü gördüğümüz ultrasonunu aldik 😇 Sonra korona olunca iki ay kadar konrtole gitmedim . 33 de dogum pozisyonu almıştı yavrum ve sancilarim baslamisti . Magnezyum kullandim bu surede iyi geldi karin sertlesmelrime. 37 de cati muanesine gittigimde 4 cm acilmam olduğunu öğrendim ve yarin doguma gittim . Neyse gittim yatis yapıldı vs vs acilmam 6 ya yükseldi e tabi haliyle sanci da yükseldi 😂 6 cm dan sonra ben epidural teklifini kabul ettim çünkü zorlaniyordum bi an önce doğurup çıkmak istiyordum . Ve acilmam saat 2 bucukta 10 cm oldu ama benim gücüm kalmadı artık 🙄 Ikinmam gerek ama nefesim yetmedi yorgunluktan 🤷♀️ Nefesim yetmediği için de kesi atıldı 😌 Ve dünyalar tatlısı bal oglum 3 kilo 295 gr doğdu 🤲
Tavsiyelerime gelecek olursak : Bol bol su için
📍 Meyve yiyin
📍ben 9 ay boyunca yasin suresi okudum
📍 kendimi böyle dogum istiyorum diye sartlandirmadim asla hayırlısı ne ise o olsun dedim 🤲
📍 Ve son olarak korkusuz olun 💪
Ben kurtuldum siz de en acısız en hayırlı bir şekilde kucağında alin yavrularınızi . Bu arada 2 gun oldu dogum yapalı 🧚♀️