vuslatim34 ay hayır canım benim sen şu an sevinmelisin moralini yüksek tutmalısın ki bebiş oluşsun strese girmesin. Moraller tavan hadi 2 gün sonra ben burada değerim 20 olmuş yazısını okuyacağım senden ben eminim😊❤🙏 ve böyle böyle değerin hep artacak iyi düşün canım benim lütfen