basakaydemir ben de aynı durumdayım her an doğurdum doğuracağım. Anlıyorum da zor. Ama hasta da değiliz yani. Bilemiyorum ticari bir ilişki bu. Belki paraya ihtiyacı vardır, belki ailevi sorunu bilemezsiniz. Ev sahibi de değilim kiracım da yok, olsa ben bu aşamada kiracımı çıkarmazdım zorda kalmasam o ayrı. Ama bilinmez tabi