Yaki kızlar içim ferahlıyor bunları okuyunca 😅 aşırı kahve tiryakisiyim içerken aşk yaşıyorum, telvesini bile dibine kadar yiyorum 🤦🏻♀️ Bazen canım çok istiyor akşam da bi tane içiyorum ama vicdan azabı çekiyorum içme diyen filan var bebeğin kilosuna etki eder zayıf olur filan diyorlar kafayı yiyeceğim. Bugün de doktoruma sordum haftada 3 fincandan fazla içme sakın dedi. Çok şükür hamileliğim de riskli filan değil yani herşeyim normal. O öyle dediğinden beri kara kara düşünüyorum ki kahve içmeden nasıl duracağım…😢