Bsrlmnemr Yeni13 7. Haftada duymuştuk. Ama bazen geç döllenme falan olabiliyor 8. Haftalara falan sarkanlar vardı
Tugee Yeni13 çok küçük annesi daha 2 hafta sonra çağırır doktor o şekilde inşallah duyarsın 🙏 ben 6+6 da kalp atışını usg den gördüm
Tugee Yeni13 bende aynı senin gibiydim ama hamilelik süreci sabır işi canım onu anladım 😁 merak etme inşallah herşey sırasına göre gidiyordur 🙏
Mervenur_kcbs Yeni13 nasip öyle oldu 🙈🤷🏻♀️ Maşallah puan bir sıkıntımız yok inşallah sap alım kucağımıza alırız 🌸💗
Tgbakml Yeni13 altıdan sonra diyorlar ben biraz daha emin olmak için hem de randevum o hafta olduğu için sekize kalmıştım 🌸
Gzd0000 9 haftada alttan muayene ile anca duymuştum. O haftaya kadarda aman takılma olur oda geç görmüştü buda geç görmüştü hikayeleri dinlerken yok yaa takılmıyorum diye rol kesip kafamda kurduklarımın sonu yoktu 😊
Gzd0000 Yeni13 inşallah 30 hafta olduk bile şimdi 😊 yani ne kadar takma etme desekde ilk hamileliğin kanunudur google boş gebelik dış gebelik arastirip kafada kurmak o yüzden en erken vakitte duyarsın inşallah 😘