Zehra333 Kasıklarım çok Acıyor sürekli uykum var . Bi de ayak tabanlarım yanıyor resmen adete 2 kaldı kaynanama gelmiştim hemen yakınmış eczane aldım yaptım böyle çıktı Okadar silik gölge gibi ki ben görüyorum kamerada yakalayamadım en net buydu
prensannesi_ Zehra333 sanki var bende gördüm ama fazlamı damlattin idrari sanki az dağılmış adete yakın böyle çıkması normal inşallah vardır
Dilos1645 Zehra333 en saglıklı sonuç sabah idrarıyla yapılan oluyormuş istersen bi daha test alıp sabahtan tekrar yap.ama silikte olsa cizgi varsa yeni oluşuyo olabilir.dediğim gibi iki üç gün sonra tekrar test al sabahtan yap benimde çok silikti iki gün sonra tekrar yaptıgımda direk iki koyu cizgi cıkmıstı
Zekiye4295 Zehra333 hamilesindir Canım bu testi yapıyordum ben de yanılmıyor adetin geçtikten sonra çizgi netleşir
Aydan99 Zehra333 bendede adete 2gun qalmiwdim ayni senin gibi olmuwdum bende test yapdim ikinci cizgi cox az toz gibi gorsendi adet gunumde bidaha test yapdim iki cizgi belli oldu Zehra333
Deletedmom388 Zehra333 çok hafif bir gölge var istersen erken gebelik dene yarın ilk idrarınla inş hamilesindir çok istiyordunn🤲🏻🤲🏻