Merhaba, ben Sakarya’da yaşayan 6 haftalık bir hamileyim. Test evde test yaptım test sonucum pozitif çıkınca hastaneye gittim kan verdim sonra ultrasonla keseyi gördük. Doktor Temmuz’da gelmemizi kalbini duyabileceğimizi söyledi. Ama ben çok tedirginim. Ya duyamazsam ya boş gebelikse ya bir sorun varsa tarzı bir sürü endişem var. Doktor spor, yürüyüş yapmamamı ve cinsel ilişkiden uzak durmamızı söyledi acaba bir sıkıntı mı gördü diye içim içimi kemiriyor sürekli. Arada sırada adet sancısı gibi bir ağrım oluyor. Ve karnım sürekli sert ve gazım varmış gibi. Sabah bulantılarım falan da yok. Forumda çok baktım ama taze gebelerle ilgili bir başlık bulamadım. Eğer bilginiz varsa beni aydınlatırsanız çok sevinirim. 😊