AtaMommy benim doğuma daha baya var nasipse Eylül başında olacak o zamana kadar korona falan patlama yapmazsa ziyaretçi alsınlar tabi güzel olur :) ben eşim girsin isterdim ama almıyorlarmış 2 3 senedir.. Ben de sezeryan istiyorum zaten pıhtılaşma sorunum var iğne kullanıyorum o sebepten normal doğum yapamam ama olurda normal yapalım derse sezeryan olsun diye diretirim heralde🙈