Bugün kontrolum vardi oglusum 3 kilo 400 gram olmuş ne açılmam var ne sancim var 40 haftayi bulursa 4 kilo olur dedi doktor aslinda normal doğumu cok istiyorum ama 4 kiloya yakin cocuk dogumu zor mu olur yaa gözüm korktu daha önce doğum yapmış annelere sormus oldum aslında yoksa sezeryan mi istesem korkmaya basladim