Kızlar 33+1 haftalık gebeyim ama bazen bebekten 2veya 3 saniye aralıklarla durmadan ritmik çarpıntı gibi şeyler oluyor ama tekme değil eminim bazen bir günde 1 kere oluyor bazen yarim saate bir bazen ise hiç olmuyor açıkçası korkuyorum normal mi bir kaç yazıda hıçkırık olabilir yazıyor