Medine23 doğum yapmadım başından beri ordan takipliydim şuan şehir değiştirdik 22 ye kadar oraya devam ettim özel a life da gittim şehirden daha memnun kaldım açıkcası doktorum necati beydi çok ilgili birisi 1 gece yatışım yapıldı odaları tek veya 2 kişilik içlerinde lavaboları mevcut hemşireler asistanlar tenizlik personeline kadar hepsi cok iyiydi ( birazda bazı şeyler şans işi ) açıkcası ben cok memnundum canm pandemi dönemi biterse gebe okulu da var ona da gitmeni tavsiye ederim cok eğitici