Ben de geçen hafta vuruldum 20+2 iken kolum biraz sızladı ama ağrı kesici almadım. Sağ koluma vuruldum bebek için sol taraf yatmak daha iyi diye. Kolumu hiç zorlamadım, iş yapmadım, oynatmadım geçti. Parol de olsa ilaç sonuçta almayın derim. Oynatmayın fazla, buz ile biraz daha hafifletebilirsiniz. Geçmiş olsun...