RabiaMG
Benim de bebeğin mobilyaları geldi evde bir kaç tadilat vardı ben hiçbirşey yapmadım sağolsun kayınvalidem yaptı herşeyi ama haliyle ayakta çok kaldım o yüzden olduğunu düşünüyorum birde ikiz tabi ağırlaştıkça baskı yapıyorlar.Haftam ilerlemiş baya çok dikkat et ne kadar geç gelirlerse bir gün bile fazla kalsalar içerde kardır hiçbirşeyden önemli değil sağlıkları o yüzden hep yat canım