Mrb arkadaşlar 😊 ben bi konuda yardım isticektim daha önce düşük yaptım yaptıktan iki ay sonra tekrar çocuk denemesine başladık ilk denemede hamile kalmadım kan verdim süt hormonum yüksek çıktı ilaç kullanıyorum şimdi adet bitiminin üstünden de 15 gün geçti çok Halsizim ve cok sık idrara çıkıyorum bazem batma oluyo sizce ne zaman test yapmalıyım yapsam çıkmaz sanırım