Burcuyyy 2 saattir belimde kasıkta öyle bi ağrım varki sızı gibi dayanılmicak derecede arada fgelip gidiyo ve çocuk çok baskı yapıyor çıkacakmış gibi bugün gittim doktora herşey normaldi doğum pozisyonu almış sadece lütfen bilgisi olan yazabilirmi
Gulcan_89 Burcuyyy canım benim belde değilde kasıklarda çok ağrı oluyordu halen oluyor gerçi. Nstde sancı çıktı 31 haftalarda. İçin rahat etmiyorsa Bi gidip baktır nst de
Burcuyyy Gulcan_89 bugün doktor hiç nts falan demedi ama ağrım var demedim 2 saattir çok var ya yalancı sancı diyolar o nasıl olurki sanki belime bişey baskı yapıyor kemiklerimi sıkıştırıyor gibi 3 kez de adet ağrısı gibi sızlıyor
Gulcan_89 Burcuyyy ağrını söylemediğin için dememiştir. Genelde 34-35 dem sonra bakıyorlar nstye. Kadın doğum acili varsa yakınlarda Bi git istersen. Ağrılarının nasıl olduğunu anlat. En azından için rahatlar
Burcuyyy Gulcan_89 acil yakın da geçicek diye bekliyorum bazen şiddetli bazen hafif giriyor sancı eşim götürmezki bugün gittin bi sıkıntı yoktu der