Dilos1645 Yasmin3565 ben 31.haftamda kontrole gittiğimde yüzünü yandan net göstermişti baya belliydi maşallah herkesten bi parça almış oğluşum 🥰özellikle burnunu çok kayırıyordum eşimin büyüktü burnu daha önceki görüntülerde ben anlamamıştım ama doktorum fındık kadar minicik burnu var demişti cok sevinmiştim😀😀🥰baya baya burnu annem dudaklar babası gözler halası yanaklar anası diyebiliyoruz ve herkes hem fikir gibi 💕😊
Balsevgi Bizimki daha hiç yüzünü göstermedi çatlıcam meraktan artık 28.haftaya geldik 😑 yarın Dr kontrolüm var umarım gösterir yüzünü göstermesi için kontrole gitmeden önce bişey yapıyo musunuz? Detaylıca giderken çikolata yedim meyve suyu içtim ama nafile
Yasmin3565 Dün ayrıntılı ultrasona girdim . Çocuğun eli yüzündeydi 15 dakika yürüyüp gel dedi pozisyonu değişiyor yürüyünce. Bide arkadaşlarım tatlı yiyince dediler