Bende 26+4 üm 7 kg aldım🙈ben hergün 45 dk yürüyüş yapıyorum bi kaç saat yatıyorum yürüyüşten sonra bacaklarım ayaklarım şişiyo dinlenince iniyo.bide böyle çok ayakta kalınca evi temizlediğimde falan beyaz akıntı geliyo koyu kıvamlı böyle.idrar tahlilim temiz çıkmıştı bu normalmi sizede oluyomu hiç kızlar?