Merhaba kızlar. Ben 24 haftalık hamileyim.İlk hamileliğim fakat doktora biraz geç gittim(13 haftalıkken)bu yüzden folik asit kullanamadım. Sonra arastırınca gebelikte folik asitin çok önemli olduğunu öğrendim. 13. haftadan bu güne kadar tüm kontrollere düzenli gittim, ultrason, tarama testleri hepsi yapıldı. Şu ana kadar hiçbir sorun yok çok şükür. Ama ben çok endişeliyim folik asit kullanamadığım için. Bazı kusurlara sebep oluyormuş kullanılmaması. Bir kusur olurda ultrasonda falan anlaşılmaz bundan çok korkuyorum. Aranızda benim gibi folik asit kullanmayan, sağlıklı doğum yapan oldumu? Ve ya böyle bir tanıdığınız varmı? Cevaplarsanız çok sevinirim)))