Giz4110 Daha önce enfexia içmiştim idrar yolu enfeksiyonum için bir ay geçiyor ikinci ay birdaha enfeksiyon çıkıyor bu defa ilk kez bakteri de çıktı hep sıfır olurdu bu sefer 50 😔 monurol verdiler şimdi de, kullanan faydasını gören var mı?
emine86 Giz4110 ben varım canım ilk hamileligimde ve 2.sinde onu kullandım hamilelikte sürekli enfeksiyon tekrarlayabiliyor maalesef . Benim de ayda 1 tekrarladı çok zorlanmistim 2. Hamileligimde 2. Ayımda başladı şükür 1 kez oldum bu sefer çok sıkıntılı dikkat etmen lazım Sana tavsiyem ilacı sabaha kadar içinde tutmaya çalış ki fayda etsin (çok zor biliyorum ama tutabildigin kadar tut su miktarını azaltmistim biraz )ve günde 3 lt su içmen lazım ben çok zorlandım ama o şekilde atlattım
Pnrr06 Giz4110 Canım bana da verdi hatta iki gün önce kullandım ama ben hamileliğin son 2 aylık dönemine girdigim için sürekli tuvalete gidiyorum ve ilaç fazla durmuyor gece yatarken içip sabaha kadar durduğu zaman faydası oluyor eğer seninde durursa faydasını görürsün
Giz4110 emine86 yaa inşallah faydasını görürüm canım 😞 o zaman gündüz çok su içip gece azaltayım ki sabaha kadar ilaç etki etsin 😞 çok teşekkür ederim 💚
emine86 Giz4110 rica ederim inş görürsün canim kesinlikle öyle yap zaten ilacı içmeden önce wc ye gitmelisin . Sonra ilacı iciyorsun . Zaten nasıl kullanman gerektiğini söylemişlerdir ilaçtan sonra su içme ben yanılıp içtim ilk ilaç boşa gitti diyebilirim sabaha kadar dayanamadım saat başı uyaniyordum wc için 😔