Tugce1803 bebegimmm16 evet onlar iyi, sadece prolaktin yüksek, dheas da değişiyor dediğim gibi kuzum. Pko ultrasonla bakınca görülüyor, bir sürü yumurta var ama yeteri olgunluğa ulaşıp çatlamıyor, daha sonra da dökülüyor
papatya35 bebegimmm16 fsh ile lh oranı biraz dengesiz Birde prolaktin süt hormonu yüksek çıkmış o hamile kalmayı engelliyor ilaçla düşebilir
bebegimmm16 papatya35 dostinex ilaca basladım kuzum lh fsh oranı nasıl olmalı normali kaç olması gerekiyordu
papatya35 bebegimmm16 ilaçlar düzenliyor ama içini ferah tut bence bana doktorum söylemişti fsh 7gibiyfi yüksek mi diye sormuştum yok iyi özellikle lh ile aralarında ki uyum bizim için önemli onların arasında ki oran da en fazla 1.5 kat falan olmalı demişti yani fsh / lh oranı 2 katından fazla olmamalı .
Anneolmayahasret bebegimmm16 prolaktin yuksek canim onuda dostinex diye bi hapla dusuruyo. Yarinki sonuca gore doktorun verir hap