Kizlar haftaya carsamba nasipse sezeryana giricem. Bugun 37+4um. Ama.surekli kasiliyorum normalde kasilmalarim olur ztn magzenyum ictim. Ama sik sik olmaya basladi gibi. Boyle karnim.sertlesiyo nefesim.darlaniyo. dogum kasilmasimi olmasindan korktum😖