Merhaba hanimlar , 13 haftalik gebeyim . Mantar enfeksiyonum var malesef . Doktorum bu fitili önerdi. 12 haftayi gectigin icin kullanabilirsin dedi . Ayrica C grubu ilacmis. Hamilelikte bir zarari olsa doktor onermezdi diye düşünüyorum ama yine de sormak istedim kullanan oldu mu ? Ve faydadi yeterli mi ??