Kızlar 16+5haftalık hamileyim bebegim erkek.Hareketlerini aşağıda hissediyorum kasıklarıma yakın yerde yani.Bu arada hareket demişken öyle güçlü bir tekme felan degil sadece minik bir kipirdanis.Sizce bu kadar aşağıda hissetmem normal mi zamanla yukarıda hisseder miyim?