Hnfyldz 10+2 hamileyim çikolata kistiyle hamile kaldım tedirgin oluyorum doktorum sorun yok dedi ama bu şekilde hamilelik geçiren var mı
eryesil Hnfyldz ben ikiz hamileyim çikolata kistiyle. 30 haftadayım. Kafanızdan kisti atın herhangi bir problem olmuyor. Gebeliğinizde hayırlı olsun 😊
Hnfyldz Mom9272 sizin de mi çikolataydi . Internetten bakinca iyi şeyler yazmıyor o yüzden tedirgin oldum
Mom9272 Hnfyldz evet internette ki şeyleri kaideye fazla almayın doktorunuzu dinleyin şuana kadar bi problem yaşamadım endişe etmeyin adet olmadığımız için aktif olmayan bunkist bı dönemde ☺️
Hnfyldz Mom9272 teşekkür ederim içim rahatladı aynı durumda olan birine rastlayınca allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin😊