Güzel anneler önümüzdeki çarşamba günü yani 8+5te uzun yola çıkacağım kendi aracımızla. Bizden başka kimse de yok eşim arkayı hazırlayacak yata yata giderim diyorum ama bu haftalarda yolculuk yapan var mı? Yola çıkmadan doktora da gideceğim elbette ama merak ediyorum illa ki başına gelen vardır.