AyaYlmazYldrm bende devlette yaptırdım canım Ankara şehir Hastanesi’nde ki makineleri baya iyi diyolar,bı sorun yaşadım mı detaylida cinsiyet kesin diyolar banada 12+1 Ken ikili taramada perinatolog cinsiyet tahminim kız dedi devlete devam ettigim için diğer bütün doktorlar detayliyi bekle dediler detaylida Dr üç gün önce 22 haftalıkken erkek dedi