Merhaba güzel hamisler, güzel anne adaylari..
Bende sizler gibi doğum hikayelerini okuyup rabbim bana da hayırlısıyla nasip et diyordum ve oldu sükürler olsun.. ikinci gebeliğimde ilk kızımda olduğu gibi bulanti ve kusmasiz eziyetsiz geçti çok şükür.. sadece doktorlar normalden daha kücük bir bebek olduğunu düsündükleri için sürekli büyük ultrasonlara girdim gelisim takibi icin hersey yolundaydi çok şükür.. 14 haziran sabahı hafif sancıyla uyandım ve kanlı nişan geldiğini gördüm.. almanyada yaşiyorum hemen hastaneye telefon ettim hemen gel dediler. Hemen hastaneye gittim 2 cm açıklık var sancılarda var ama siddetsiz ve düzensiz, isterseniz eve gidip bekleyin isterseniz burda kalın 1 haftada sürebilir 2 saatte dedi doktor bende eve gitmeyi tercih ettim.. eve geldikten sonra aksam 8 gibi asiri kanama gelmeye basladi saat 10 gbi tekrar gittim hastaneye. Doktor yatısımi yapti ve esimi hemen gönderdi eve.. sancilarim vardi tam 10 dakikaya bir giriyodu ama siddetsizdi sabaha kadar öyle devam etti sabah 7de ebe lavman yapalim o zaman sancilarin siddetlenicek dedi benim tek korkum suni sanciydi.. lavmandan sonra sancilar siddetlendi ve 11.45 gibi artik ikinma istegiyle geliyordu sancilar hemen ebeyi cagirdim ve dedimki artik dogmak istiyor lütfen biseyler yapin ya sezeryan ya belden igne yapin dedim oda kesinlikle kabul etmedi hersey cok yolunda acilman 7-8cm sadece suyunun gelmesini bekliyoruz dediler bende ilk kziimdada suyumun gelmedigini ebenin patlattigini bu kezde patlatmasini rica ettim. Oda hemen doktora sorup geliyorum dedi sordu doktor kabul etti.. saat 12de dogumhaneye giderken ebeden rica ettim esime teefon etmesi icin esimi aradi ve asagiya bilgi verdi esimin doguma girmeye izinli olduguna dair ben doguma basladim esim girdi odaya ve 12:15te güzel meleğime kavuştum❤️Tam tahmini doğum tarihinde 15 haziranda 3550 gr, 50 cm geldi kuzum ❤️Ve cektigim bütün acilar bitti gitti ❤️Rabbim hepinizin yardimcisi olsun ve kopkolay dogumlar nasip etsin ins ve isteyen herkese nasip etsin ❤️❤️Sorularini varsa severek cevaplarim biraz uzun oldu kusura bakmayin ❤️❤️