![Kızlar vallah ilk defa ovulasyon testi kullandım,
ben bir kaç yıldır hamile kalamıyorum maalesef ve hiç bir problemimiz de yok. Soğan kürünü yaptım fakat sadece 4-5 gün. Aslında 15 gün boyunca içiliyormuş.. Aşağıya ovulasyonumu da göstereyim. Sol da kiler tarih ve saat, sağ da kiler de testin değeri. Ovulasyon uygulaması bu (yabancı dilde). Biz maalesef sadece 20.06,21.06,22.06 bugünler değelendirebildik ve dua ediyorum ki inşallah tutar. En erken nezaman hamilelik testi yapabilirim? Çok erkenden positiv yakalayabilen varmı? Ve Kan da en erken nezaman çıkar? Çünkü bir kaç gün oldu benim yumurtlamama… İnşallah tutar ve olur ya Allah isteyen herkese nasip etsin fakat sabredemiyorum elimden gelse her sabah test yapacağım çok sabırsızım… korkuyorum çok kafama taktığım için olmayacak diye