Hilalcgl İyi günler bebekonfor dan beşik aldık ama tülünü takmayı bilemedim siz nasıl geçirdiniz çomağına
ttuceee Hilalcgl basta bizde geçiremedik ama o kadar basit ki pileli kismin sonunda delik var o delikten askiya geçiriyorsunuz
Asliaykurt Hilalcgl az önce bende ordan uyku seti aldım bende ona uğraşıyorum sonuna delik açılmamış ters kalıyo cibinlik içine sokamadım kesmek mi lazım acaba diye düşünüyorum
ozgeya Hilalcgl yanlış hatırlamıyorsam alt kısmından geçirip üste çıkarılıyordu. Ben kullandım beşiği, ilk takamamıştım, sonra taktım.
Ecooo Hilalcgl ttuceee Asliaykurt Duyguluuu ozgeya Ecesuben kızlar beşikten memnun musunuz bende anne yanı olandan sipariş vermek istiyorum
Duyguluuu Asliaykurt benimde öyleydi biraz kestim yaptım canım bende ordan almıştım beşik kestim taktım gecirip
Hilalcgl Asliaykurt delik var canım bende sonradan farkettim dikmişler biraz yerini bırakmışlar dikmemişler dikkatli bak gözüküyor
Ecesuben Ecooo ben bi hevesle aldım 600 lira verdim 90*120 cm olana.Görünüşü falan güzel Ama çokta kaliteli bulmadım açıkçası . O fiyata veya biraz daha üstüne koyup daha da iyi modeller alabilirmişim diye düşünüyorum
ozgeya Ecooo ben bebeğim 1 yaşında olana kadar kullandım. Gayet de memnun kaldım. Kalitesi fiyatıyla orantılı. Çok uzun süre kullanmak isterseniz biraz basit kaçabilir. Ama anne yanı olarak 1 sene kadar kullanmak için gayet iyi bir ürün.
sirdaass Hilalcgl kuzum bende ilk başta kestim ama boş yere kesmiş oldum. O pileli yerin iç arka kısmında deliği var zaten çorap sıvazlar gibi sıvazlayıp taktım basit ama ilk etapta karısık geliyo 😂 ben video istemiştim atmışlardı sizde isteyin atarlar
Kader13 Hilalcgl bir tane daha delık var küçük kumasın bittiği yerde sakı keseyim deme bızde 1 saat ugraşmıştık 😂