Merhaba bayanlar.. Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim ve sonrasında korunmadım adetimden bir gün geçtikten sonra kahverengi lekelenmem oldu hafif sancı ile beraber 1 gün bile sürmedi kesildi sancımda geçti yerleşme kanaması olabilir mi diye düşündüm ama çokta umutlandırmak istemedim kendimi tecrübeli annelerden bilgi almak istiyorum yardımcı olur musunuz ? ☺💕