Kızlar merhaba bugun tam 25haftalık olduk,şeker yüklemesi ve muayene için gittim fakat şekerli sıvıyı içtikten sonra şiddetli kusmam olduğu için şeker yüklemesi yaptıramadım malesef.. öncesinde aç karına verdiğim kan sonuclarım çıkmış, normalde haşimato rahatsızlığım vardı fakat tsh larım normal geliyordu, en son mart başından beri de detaylı kan vermemiştim, bugun TSH değerim 5 gelmiş. Doktorum biz bunu gebelerde 3 ve altı görmek isteriz o yüzden acilen bir dahiliyeye görünmelisin dedi. Endişeliyim daha önce benzer durumla karşılaşan arkadaşlarım var mı?