Sermec27 kuzuuuum geçmiş olsun 🍀 benim de rahmimde perde vardı Ankara’da Recai Pabuççu’ya histereskopi oldum (kendisi alanında en uzmanlardan biridir perdem çok büyüktü kimse cesaret edemedi o doktora yaptırabildim) eylül 2019 da oldum 8 bin tl ücret ödemiştim, üniversitelerde ne kadar olur hiiiç bilemiyorum. Öncelikle ameliyatın gidişatını belirlemek için ellerinde bir rahim filmi olması gerekiyor, 1 saatlik bir ameliyat alttan yapılıyor zaten, ben gündüz 1 de oldum akşam 9 da taburcu oldum eve geldim 😊 2 gün sonra normal yaşamıma geri döndüm. Şırıngayla rahim ağzından içeri.doğru batikon sıkıyordum ve batikon içerikli bir fitil kullanıyordum (1 ay kullandım) doktorumuz 3 ay sonra istersen hamile kalabilrisin sıkıngı olmaz ama 6 ay beklemek daha güvenceli hamilelikte sıkıntı yaşamamak adına demişti. Yaşadığım yere döndüm ve ameliyattan 1 ay sonra tekrar rahim filmi çektirdim, ameliyattan kalan bir sıkıntı var mı yok mu diye bakmaları için. Çok şükür bi sıkıntı çıkmadı ve doktorumla planlama yaptık ameliyattan tam 5 ay sonra doktor önerisiyle şubat ayında hamile kaldım (ilk denememizde). Hamileliğim riskli geçiyor, 16. Haftamda rahim ağzına önlem amaçlı dikiş attırdım çünkü hem rahimde perde vardı hem de rahim ağzı çiftti rahim ağzı kesildiği için sürekli kanama yaşadım. 20+3 haftalık hamileyim şükür bu zamana kadar geldik 😊 yardımcı olabilmişimdir umarım 🙏 hiiç korkma, korkulacak bi operasyon değil doktoruna güven