hjertemami benim 32. Haftadan beri öyle canım ya. Evin içinde durmuyorum dışarılarda durmuyorum eşim yeter artık yürüyüş parkurunda doğuracaksın diyo 😂😅 maşallah diyeyim hamile gibi değilim. Sadece akşamları birazcık ayaklarda şişme oluyor o da günlük 7/8 km yürüyen herkeste olur🙄😅 Nasipse pazartesi 36 ya girecem bakalım hala devam edecek mi.