Ozlemmmmm Haftama giricem yarin ama bebegimin hareketlerini hala pek hissedemiyorum gunde 1 ya da iki kez kasiklarimda kipirti oluyor onun disinda bisey yok doktoruma sorucam haftaya ama varmi boyle olan
Buketk Ozlemmmmm şimdiden sonra daha belirgin hissetmeye başlıyorsun tedirgin olma bence aksi bir durum olursa doktoruna başvur tabi ki
asdfk Ozlemmmmm canım bende 4 gün sonra 22 olucam evet burda görüyorum bende korkuyorum ama korkma detaylı utrosana girdim kıpır kıpır dedi bebegin ama ben hissetmiyorum cok dedim merak etme iki haftaya kalmaz hissedersin büyğdükce harektleri tekmelerini daha cok belli olucak dedi doktor🙏🏻🙏🏻
Ozlemmmmm Buketk hep cok erken hissedenleri goruyorum hic yerinde durmuyo falan diye endiseleniyorum bi sikinti mi var diye😢
Buketk İlk hamileliginse normal ama ufak bı öneri de bulunmak istiyorum sana kimsenin ne çocuğuyla ne durumuyla kendini ya da çocuğunu mukayese etme etmelerine de müsade etme hepimiz kendimize göre özel ve farkliyiz çünkü 🙂
asdfk Ozlemmmmm evet bende öyleyim az az hisediyorum oturunca yatıncada böyle kıpır kıpr olsun istiyorum 🤗🤗