Zeyno25-bykl melegegebe benim eşimde eğer erkek olursa aynı isimleri düşünüyor çok seviyor Göktuğ ismini
Esraal Silay35 benim ilk oğlumun adı ayaz 8aylık şimdi 16haftalık gebeğim erkek olursa Atlas istiyorum bunuda
melegegebe Zeyno25-bykl evet çok güzel bir isim Göktuğ. Daha sonra bir kisi uzerinden Göktürk ismini duydum ve bunu da cok sevdim ikisi arasinda kararsizim ben de 😊 oglum olursa tabi henuz cinsiyet belli degil