Hazalperi Ben bu kadar ilgiyi hicbir özelde görmedim istanbulda idil eşimin görevi nedeniye le ilk bebeğimde okan üniversitesine gidiyordum 5 dak ulturasyon ya sürüyordu ya sürmüyordu 6 aylıkken adanaya geldim ortadoğu hastanesinde filiz kavi seçene gittim 29 haftalık tım o zaman ben ilk defa gidiyorum ve bana tahlil falan yapmadı yeni gelen bir hastayı takibine alıyorsan tahlil yapacak sın neyi var neyi yok bakacaksın demi yapmadı ayaklarım çok şişiyor dedim yaylaya git dedi bana 5 dakika bile sürmedi ulturasyon bakması bir ay sonraya gün verdi gönderdi 2 haftaya vermesi lazım ken tecrübesiz dim ilk gebeliğimdi doktor araştırmadım tek suçum bu filiz doktorun adını bir kaç yerde duyduğum için gittim gitmez olaydım 2 hafta sonra sancılandım hastaneye gittim adet olacak gibiydi filiz dr mersin deymis meğer bana geliyor yolda dediler ama mersinden geldiğini söylemediler 2 tane salak hemşire koymuşlar oraya bişey bildiği yok Nts ye bagladilar beni beklettiler 2 saatten fazla önce bebeğin kalp atışları iyi korkulacak bişey yok dediler tabi 3 saat geçti bu arada kustum fışkırır gibi meğer bebek beni zehirliyormuş bebeğin kalp atışları zayıflamış dr geldi sonunda beni ameliyata aldı akşam 8 falan oldu saat tabi ben bu arada 31 hafta 5 günlük tüm ameliyattan 1 saat sonra bebeğim öldü benim kanamam durmadı ölüyordum az kalsın kan takviye yapması lazım mış bana kan bulamadı düşün beni balcalıya sevk ettiler tabi bebeğin öldüğünden haberim yok balcalı bir saatte kendime getirdi kanamam durdu yoğun bakımda 2 gün kaldım 4 gün de servisde balcalı da ki bütün doktorlar bebeğin ihmallikten öldüğünü zamanında müdahale edilseydi yaşayabileceğini söylediler ben orda 4 gün kaldım 10 dk bir doktor lar grup halinde geldiler ne var ne yok a dan z ye araştırıyorlar orda bir çok hasta gördüm hepsi metro has başkent altınkoza güzelyalı etrafda ne kadar özel hastane varsa ordan sevk edilmiş artık işin içinden çıkamadıklarini yollamışlar yani kesinlikle böyle bir hastane varken gitmem artık özel muayne bölümüne gidiyorum cok-da güzel ilgi alaka vi ay pi odası var özel süsleme falan yapcam allah izin verirse odayı tutacam yarın dr randevum var selim hocaya bakalım ne diyecek inşallah bu bebeğimi kucağıma alırım bu arada 6 ay sonra hamile kaldım bakalım ne olacak kusura bakma anlatmak içimden geldi baya uzun oldu