13 +3 üm elimi koyunca pıt pıt oluyor ama annem bağırsak hareketi dedi. Doktorumda ilk bebek 18-20 haftalar gibi hissedilir dedi. İkinci bebekte daha erken hissedilebilirmiş. Tabi kiloyla da ilgili zayıf biri daha önce hissedebilir. Ben hissetmedim zaten çok erken ama biran evvel hissetmek istiyoruumm 😍😍