nazli_2402 Arkadaşlar 31 haftalık gebeyim masa başı işim var ayaklarım şişmeye başladı sizinde oluyor mu
Yaseminakkoyunk nazli_2402 vallaha 28 haftalığım bende de şişlik var. Ayaklarıma olmuyor artık normalde giydiğim ayakkabı ağrıtıyor 🥺
OlgaArslan nazli_2402 bol su içiniz ve bol bol tuvalete gidiniz. Ekstra olarak çok hareketsiz kalmayınız ve oturuyosanız ayaklarınızın altına testek koyarak kaldırmanız gerekiyor yere sarkmayacak ayak