Epifenomen symslmz 6.Haftadan 13.haftaya kadar kullandım sonra omepa vm ye devam ettim. Doktorum regenesis in folik oranının yüksek olduğunu uzun süreli kullanımda bebekte sıkıntı çıkarma ihtimali olabileceğini söylemişti değiştirdim
Cumcum Haftamda başlamak üzere doktorum yazdı. Ancak ifos onayı göremedim. O yüzden içime sinmedi. Ne kullanabileceğime henüz karar veremedim. Omepa vm de ifos yok galiba. Ocean mummy takviyesini buldum ifos onaylı ancak folik asit 4. Kuşak değil. Temiz içerik aradıkça kafam iyice karıştı.