Kizlar 13+4 kasilma kanama yasamistim dusuk tehlikem vardi bir sure progestan kullandim. Hersey yolundaydi gebelik sekerim cikti 1 saat yurumeye basladim simdi rahim agzi kisalmasi olmus yuruyus yasaklandi progestan baslicam yine bu sekilde olup atlatanlar yazabilir mi.