handesen73 Sibellbebekk bnde 4 aylik oldum.hata bitiyor ama ne gobek ne bisey olursa 6 dan sonra birden vikar diyorlar umarim cok cikmaz ya koca gobrkle isimiz zor olur 🤣🤣
nesibe16 Sibellbebekk 5.aydan itibaren çıkmaya başladı hiç üzülmeyin son aylar haddinden fazla çıkıyor zaten 😂
esenyamandaa Valla ben 29+5 im hala bebek değilde göbek gibi duruyor kimse anlamıyor hamile olduğumu🤷♀️
demiriz Bende 18+2 yim 16 dan beri aynı gibi duruyo biraz çıktı ama çok değil salaş giydiğim içinde anlaşılmıyor ama ince kıyafetlerle belli