Hanımlar 37. Haftamızın içindeyiz geçen hafta nst de 70 civarı düzensiz sancım çıkmıştı açıklık var mı diye bakıldı açılma filan yoktu herhangi bi leke ya da su gelmesi de yok ama bugün sabaha karşı karnımın batmasıyla uyandım taş gibiydi ondan beri de ara ara bebek toplanıyor kasılıyor o toplandığında da vajinamda bir sızı oluyor sanki bişey batıyor gibi karnımda da adet ağrısı gibi hafif bir ağrı oluyor arada ve de afedersiniz ishal olmuşum doğum belirtileri arasında olduğunu okumuştum sizce doğum yakın mıdır kimisinin ne lekesi ne suyu gelmeden aniden sancısı tutup doğurabiliyormuş ondan korktum ağrı sık ve düzenli değil şu an doğum sancısı değil biliyorum ama gittikçe ağırlaşır mı acaba dedim 🙄