plnmir kızlar pazar günü beta 86 çıktı 4 gün sonra 1150 normalmi doktor orada değildi mesaj attım 400-500lerde bekliyorum çok fazla çıkmış dedi. kafam karıştı
Ayca6868 plnmir canım kişiden kişiye değişir beta hcg nin fazla çıkması ikiz gebeliğe yoruluyor bazen ailede ikiz var mi
mlsmrtgl plnmir en az iki katı artması lazım bende günlük 2 kat artıyordu bi sorun olmadı . İlk zamanlar iyi yükselir sonra ise yükselme hızı yavaşlar
Cemrenur plnmir canım en az 2 kat diyorlar benimde senin gibi fazla fazla yükseldi doktor gayet iyi demişti hatta
BusraTass Kizlar yumurtlamadan 10 gün sonra HCG degerinin 20 olmasi normal mi? Tablolarda 13e kadar normal diye okudum. Kimlerde böyleydi, bilgi verirseniz sevinirim 😊
Misssimsek plnmir korkma canım benimkide 1986 dan 17300 e yükselmişti. Çok şükür bir sıkıntı sorun yok 36 haftalık olduk.
Deletedmom281 plnmir 🌺Hayırlı olsun, sağlıklı gebelik, çoğul gebelik, dış gebelik bunlardan herhangi birisi olabilir. En doğru sonucu usg de keseyi görünce öğrenirsiniz 💫