Ezelozden59 yani içerde 3 dedikLeri dışarıya 2 buçuk çıkıyo korkma ay korksanda çıkacak o içerde kaLmıcak yani ben çok korkuyodm hatta sancımLa nerdeyse ebeyi döwecektim ana baba düz gittim çıkartın şunu içimden diye 😂 kafa gitti acıdan artık o kadar deyim sana ama çıktımı çıktı şimdi korkuyomuyum korkuyom bu nasıL çıkacak diye ama korkunun eceLe faydası warmı yok 😂😂 o yüzden keyfine bakıym o zamana kdr çok zaman war