Zgee Ben sigara içmiyorum o yüzden bir şey diyemem. Ama sigara içen tanıyorum.Günde 1-2 tane içerdi.35 haftalık doğum yapmıştı acil,bebek direk solunuma bağlandı kilo da alamamış.Şimdi kızı 4 yaşında.Hep ciğerlerinden hasta ve kansız.
Bunun zararlı olduğunu benim bildiğim kadar zaten eminim siz de bütün içenler de biliyordur.Kocaman insanız.
Ben kola çok severdim,elbette bir olmaz ama ben yatarken yarın sabaha içeçeceğim kolayı düşünürdüm 😂 Riskli gebelik geçirince o tarz bir çok şeyi bıraktım.Kafam yerinde olmazdı ne yalan söyleyeyim zor geçti.
Eminim siz de yaparsınız.Bırakan arkadaşlarım da var.Zor geçmiş,hatta bi kısmı komple bıraktı emzirmeyle de içemediğinden tiksindi filan.
Pamuk yavrularını düşündüklerini,sürekli dua dinlediklerini sabır çektiklerini söylüyorlardı. Biri de sürekli çubuk kraker yemişti.Biri de şöyle telkin gaz vermiş kendine,sormuştum demişti ki “bebeğime en zararsız şampuanı,en pamuklu badiyi,yumuşacık battaniyeyi ararken içimden onu zehirleyemezdim sabır çektim” demişti.
Allah yardımcınız olsun.Her şey bir sınav.Biz anneler çok güçlüyüzdür buna inanın.