Merhabalar anneler ve anne adayları bir sorum olacaktı. 4 nisan da kürtaj oldum kalp sesini duymak için gittiğimizde kalp atışı alamadık. Bu sebeple kürtaj oldum şimdi tekrar hamileyim 6+3 hamileyim şimdi pazartesi tekrar gidiceğiz kalp atışı bukez inşallah alırım dualarınızı bekliyorum inşallah bu kez kalp atışı alırım 🙏 ben gibi ilk hamileliğinde kalp atışı alamayıp sonrasında hamile kalıp sağlıklı geçen var mı şu endişelerimden bir türlü kurtulamıyorum. Bu kez aspirin ve folik asit ile hamile kaldım inşallah bu sefer sağlıkla kucağıma alırım.