Kızlar pazartesi doktora gideceğim ama yine de burda yaşayan varsa bu durumu fikir olsun istedim.Afedersiniz sanki vajinamın kasları ağrıyor gibi en alt bölgemde yürüdükçe ağrı oluyor böyle tutulmuş gibi et kesmiş gibi derler ya öyle bir ağrı ve 2 gündür var.Bebeğim maşallah çok hareketli 31.haftadayım.Rahim bağ dokuları mı uzuyor acaba diye düşünmekteyim.Diğer durum da şu şeker yüklemesi yaptırmadım ama açlık tokluğuma bakıldı ve sonuçlar iyiydi fakat yine sıcaklardan mıdır bilmem 2 gündür dudaklarım kabuk tutcak kadar susama ve ağız kuruluğu yaşıyorum,özellikle geceleri.Çok sık su içmeme rağmen yetmiyor gibi.Yaşayan varsa çare buldunuz mu ?