Ayseavan ya yapmayın böyle. Doktor uyumlu dediyse siz neden kıyaslamaya giriyorsunuz ki. Her insan farklı, her annenin yapısı her bebeğin mizacı farklı. Kaldı ki ultrasonda yapılan ölçümlerde de yanılma payı var. Uyumlu dediyse için rahat olsun. Önemli olan her kontrole gittiğinde kilosunun yerinde saymaması, ya da her gittiğinde gelişim geriliği süresinin artmaması.